20 Haziran 2011 Pazartesi

Bir bardak pirinç kaç gramdır? 1 su/çay bardağı pirinç kaç gramdır?

1 su bardağı çiğ pirinç 185 gramdır.
1 çay bardağı pirinç ise 65 gramdır. Şu bildiğimiz küçük çay bardağı bu. Yani kahvelerde verilen çay bardaklarından. Minik olur hani incecik o. Bununla daha doğru ölçüm yapabilirsiniz.
1 su bardağı = 2.5 çay bardağı
Pilav piştikten sonra 1 yemek kaşığı pirinç pilavı 10 gram karbonhidrat içerir.

Yani yapmanız gerekenamacınız 150 gram karbonhidratı 3 öğünde 50 50 50 tüketmek ise 3 çay bardağı pirinci pişirin . Piştikten sonra her öğün için 5 yemek kaşığı doldurun.


 Aslında kısaca 1 çay bardağı pirinçte 50 gram karbonhidrat içermektedir. Bu aklında kalırsa daha doğru sonuca ulaşırsın. Ben şu anda günlük 200gr karb falan tüketiyorum. Yani ben 4 çay bardağı pişirip gün içinde başka karbonhidrat kaynağı tüketmemem gerekiyor. proteinine gelirsek ben kompleks karbonhidratlardaki proteinleri hiç saymıyorum. Amacım kilomun 2 katı protein. Definasyonda ise 2.5 katı. Bazen 3 katı yaptığımda oluyor. Tabi ben 1.5 yıllık sporcuyum senin ciddi bir tecrüben var o yüzden senin dediğin gibi diyetler denenerek insan vücudunu tanır.

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa